VRIENDEN VAN KIWANIS

Wilt u Vriend worden van Kiwanis Club Veendam?

Het doel
De wereld is in een rap tempo veranderd. Er wordt steeds meer betrokkenheid verwacht van u als burger, of als ondernemer, zeker bij goede doelen. Veel mensen staan achter de gedachte van Kiwanis, hebben geen ruimte/tijd voor een volledig lidmaatschap, maar willen graag af en toe helpen in welke vorm dan ook. Een helpende hand kan Kiwanis altijd gebruiken en daarom hebben wij een vorm gezocht waarbij de Vrienden van Kiwanis Club Veendam betrokken worden bij onze club. Maar vooral betrokken bij ons doel “Serving the children of the world”.
Ofwel een gelukkige toekomst helpen creëren voor kinderen. U kunt zich aanmelden door hier te klikken voor het contactformulier. Natuurlijk kunt U ook contact opnemen met een van onze leden.

Uw aandeel
Bedrijfssponsorschap: Vanaf € 150,- per jaar. Dit bedrag is uiteraard bestemd voor onze goede doelen. Het beschikbaar stellen van middelen en materialen om onze acties te ondersteunen.
Daarnaast bieden wij de mogelijkheid eigen ideeën in te brengen.
Particulieren kunnen  ook vriend van Kiwanis Club Veendam worden, daarnaast zijn persoonlijke kleinere giften van harte welkom.

Ons aandeel
U wordt 1 x per jaar uitgenodigd voor het bijwonen van Social Netwerk Event van onze club. Dat kan zijn een bijeenkomst, activiteit, spreker of een combinatie.
Korting van 10% op deelname aan het tweejaarlijkse Kiwanis Veendam fundraisingproject.
U ontvangt ten minste 1 x per jaar een ‘Vrienden van’ nieuwsbrief, met daarin alle zaken die momenteel spelen binnen de club, verzoeken om hulp bij projecten, mededeling over afgeronde projecten, ideeën die worden ingebracht etc. Het aantal nieuwsbrieven is afhankelijk van de activiteiten van de club.
Indien gewenst vermelding op onze sponsorpagina en/of banner, evenals een link naar uw site vanaf de site van de Kiwanis Club Veendam.
Een van de leden is uw contactpersoon/ buddy voor hartelijke contacten.
Fiscale suggesties voor de aftrekbaarheid van uw sponsorbijdrage aan onze ANBI-stichting. (ANBI info)
Vrienden van Kiwanis Club Veendam staan onder auspiciën van onze Stichting Kiwanis Activiteiten Veendam